Kobieta na rozmazanym tle

Coaching i Webinaria w zadaniu 11 – aktualizacja harmonogramu

Harmonogram dla zadania 11 – AKTUALIZACJA:

16 marca 2021 | Aktualności
Kategoria: Uniwersytet
zera i jedynki

COACHING zadanie 10 – harmonogram

Szkolenie Prowadząca Realizacja coaching (TEAMS) Pomiar dydaktyczny zadania zamknięte (8 gr.) Agnieszka Wierzbicka Luty Spotkanie 1: 3 godz. termin  1 lutego…

15 marca 2021 | Aktualności
Kategoria: Uniwersytet
kobieta na tle cegieł

WEBINARIA (ZADANIE 10) – zapisy

Nie bójmy się technologii – wybrane narzędzia do tworzenia materiałów multimedialnych wspierających przekaz dydaktyczny  Opis webinarium:Celem webinarium jest zapoznanie uczestników z wybranymi…

15 marca 2021 | Aktualności
Kategoria: Uniwersytet
kobieta na tle cegieł

Zadanie 10 – Rusza COACHING!

Szanowni Państwo,

Przedstawiamy poniżej harmonogram zajęć COACHING, działania realizowanego w ramach Zadania 10.

01 lutego 2021 | Aktualności
Kategoria: Uniwersytet
Szklany budynek wysoki

Szkolenia dla ADMINISTRACJI i KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ w UŁ – plan na nowy rok akademicki

Szanowni Państwo, przedstawiamy poniżej aktualny plan szkoleń realizowanych w ramach Zadania 11 „KOMPETENCJE ZARZĄDCZE KADR KIEROWNICZYCH I ADMINISTRACYJNYCH” Projektu POWER ZPU 1.

05 października 2020 | Aktualności
Kategoria: Uniwersytet
obraz gór górskich

Zadanie 10 – HARMONOGRAM SZKOLEŃ – nowe kursy via TEAMS

Szanowni Państwo, zapraszamy na szkolenia realizowanych w ramach Zadania 10.

23 czerwca 2020 | Aktualności
Kategoria: Uniwersytet
mężczyzna w koszulce w kratkę

PLAN ZAJĘĆ: „JĘZYK WZORÓW” – ZADANIE 6

16 czerwca 2020 | Aktualności
Kategoria: Uniwersytet
Kobieta na zamazanym tle

Zadanie 11 – HARMONOGRAM – aktualizacja

Szanowni Państwo, w załączeniu przedstawiamy harmonogram działań realizowanych w Zadaniu 11 Projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”.

17 marca 2020 | Aktualności
Kategoria: Uniwersytet

Centrum Nauki UŁ
Uniwersytecka 3
90-136 Łódź
pok. 101-105, 109-110, 405, 409

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR